wtorek, 7 stycznia 2014

szukasz motywatora?-ja swój znalazłam



miał być post o appkach ale będzie trochę coś innego :)


wpadłam na tą stronę zupełnie przez przypadek.
jeśli chcesz połączyć przyjemne z pożytecznym -trafiłeś w dziesiątkę.
już tłumacze
HelloZdrowie.pl-bo tak to się nazywa,jest stroną która pomoże ci odmienić dotychczasowe życie :)

wystarczy,że wybierzesz wyzwanie ,naciśniesz “podejmij" i postępujesz zgodnie z wskazówkami
banalne :)
I jeszcze możesz wygrać nagrody, spróbuje a co tam :) 

co jest tutaj wkurzające-brak sygnału albo przypomnienia...chyba ,że jeszcze nie odkryła.

Zauważyłam ,że na stronce znajdziemy dużo wyzwań dot. diety i sportu.I to mnie cieszy :)
choć nie tylko.

a najlepsze jest to,ze możecie pobrać ja w formie appki :) i tylko odhaczać.

ja juz pobrałam i swoje wyzwania podjełam
także rownież was zapraszam na tą strone—> przeglądnijcie bo naprawdę jest to świetny motywator.. 
a ja lecę bo mam wyzwanie “wyspj się “


moja ulubione wyzwanie !!!




a tak wgl piszczcie co upolowałyście w Lidlu ?
ja top i jest megaa ładny :)


2 komentarze:

  1. Faktycznie wydaje się być ciekawe, szczególnie jeśli ma się problemy z wytrwałością taki 'bat nad głową' się przydaje :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie z lidowych zakupów nici, ciekawie brzmi przyjrzę się tej stronie jutro.

    OdpowiedzUsuń