środa, 29 stycznia 2014

lekkie zmiany na blogu

Tak wiem,wiem....dawno mnie nie było ale mogę się usprawiedliwić wyjazdem i brakiem internetu :P 

Od Poniedziałku zaczynam dietę (niestety cały czas jestem poza domem i ciężko mi ) także zarządzam zmiany na blogu :). 

Będzie więcej :
1) notek
2) przepisów—> postaram się dawać jak najwięcej fajnych dań które będę jadła na swojej diecie.
3) ćwiczeń...zarówno tych youtubowych co gazetowych...po prostu wszystkiego możliwego...byle by nudno nie było :P 


Był pomysł żeby wstawić tu notki dot.metamorfoz.zobaczymy co z tego wyjdzie ? 
Nie mogę się doczekać aż wstawię swoja.
Będzie na pewno tez trochę kosmetyków i dużo zdjęć :P

Rozpoczynam nową akcje “ 30 książek w 52 tygodnie”
w oryginalnej wersji są 52 książki,ale że ja nie lubie i nie mam czasu czytać...no cóż :P
ale jakoś trzeba się zmusić :P
zachęcam was również do tego  :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz