wtorek, 23 grudnia 2014

zaraziłam sie :)






dookoła świąteczna atmosfera :)
na wszystkich blogach posty radzące jak nie przytyć w święta itd…
nie będę 100tną blogerką bo pewnie znacie te rady już na pamięć :P



mimo wszystko życzę wam wszystkim:
wesołych spokojnych świąt,spędzonych w rodzinnym gronie :) bo to chyba najważniejsze :)





dzisiaj tak trochę z innej beczki :)
a mianowicie moja nowa miłość -essie “resort fling”
dorwałam go za jedyne 19,99 zł w TK MAXie i byłam przeszczęśliwa :P
na paznokciach prezentuje się bardzo przyzwoicie :)
co do trwałości -nie jestem w stanie się wypowiedziec bo aktualnie nosze go dopiero 2 dzień -ale
szczerze w niego wierze :)
konsystencja jest taka jaka powinna byc …jestem tylko trochę zła ,że nie było wersji drogeryjnej (tej z szerokim pędzelkiem ,ale za taka cenę to nie dyskutuje :) )



mam w planach zakupić na pewno jeszcze biały i mięte -to takie must have:P
może mikołaj będzie miły ? who knows :)





 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz