niedziela, 9 lutego 2014

5 fit produków

właśnie mija 9 dzień bez słodyczy... hmmm jakoś widać się da :)
swoją drogą 2kg za mną :P

Idąc śladami niebieskoszarej i całej reszty blogosfery chciałabym przedstawić wam moje ulubionych 5 fit produktów... choć będzie jeden gratis. Było bardzo trudno ale się udało
:)
1.banany i maliny
mogłabym je jeść praktycznie codziennie ...nie dosyć ze pyszne to zawierają dużo witamin i minerałów.
najbardziej lubię chyba w koktajlach.





2.bób
Nie tylko jest sycący i pyszny, ale również bardzo zdrowy i bogaty w białko.
idealny do sałatek



3.wędzona makrela i łosoś
do kanapek,sałatek,na talerz ...nie ważne byle by było.
z drugiej strony nienawidzę jak tata je kupuje bo wtedy potrafi na raz pujść cala sztuka :P
co do łososia to w każdej postaci...




4.owsianka
myślę że mówi w samo w sobie i nie trzeba tu dużo dodawać.



5.miód
pyszny,zdrowy i doskonale służy mi w Lutowym wyzwaniu zamiast cukru.





6*muzyka
nie wiem jak inni ale ja zaliczam do “fit things”.
doskonale sprawdza się do ćwiczeń i jako poprawiacz nastroju...
wystarczy wybrać tylko odpowiednią playlistę i gotowe.




5 komentarzy:

  1. ale uwielbiam owsianke ;) to cudowne danie! Pozdrawiam i zapraszam do Mnie oraz obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka i miód mi bardzo pasują, ciężko wybrać 5 produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dawno nie jadłam bobu! Narobiłaś mi smaka, muszę poszukać go w sklepie :)
    A co do wędzonej makreli i łososia (wędzonego i świeżego) to również podzielam Twoje gusta, pyszne i nigdy się nie nudzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mam teraz ochotę na bób! :D

    OdpowiedzUsuń